Peace & Joy


Hello So Suzy fans! Today I'm focusing on a couple of stamps from the latest So Suzy Stamps release. Since I love coloring, I didn't have the opportunity to play with Terri's stamps... until now. And I have a big news for you: if you like some of these stamps - actually, the latest releases are just gorgeous! - So Suzy Stamps is having free shipping from today until November 28th and Christmas stamps on sale from 15-20% off:

Ciao a tutti! Il post di oggi, dedicato a So Suzy Stamps, mi vede concentrata su alcuni timbri dell'ultima release. Amo colorare, e proprio per questo non mi sono ancora data l'opportunità di giocare con i timbri disegnati da Terri... almeno fino ad ora. Ho anche una splendida notizia per voi: se vi piacciono questi timbri - ed obiettivamente, le ultime release sono davvero stupende! - So Suzy Stamps vi offre spese di spedizione gratis da oggi fino al 28 Novembre, nonché timbri natalizi scontati del 15-20%:


Let's start: today I'm sharing 2 circular cards that I made using only stamps designed by Terri - the wreath and the scripty sentiments.

Ora cominciamo: oggi ho realizzato due card circolari utilizzando solo timbri disegnati da Terri - la ghirlanda e gli auguri scritti a mano.


For the first one, I started by stamping the wreath on a piece of kraft cardstock, using Antique Linen Distress Ink.

Per la prima card, sono partita timbrando la ghirlanda su del cartoncino kraft, utilizzando del Distress Ink Antique Linen.


I didn't mind if the impression wasn't perfect, because I was going to cover it up with alcohol markers and coloured pencils.

Non mi è importato molto che la timbrata non fosse perfetta, perché sapevo che l'avrei completamente ricoperta con i promarker e le matite colorate.


Then I die cut the wreath and I did the same thing with the word "Joy": I stamped it with Antique Linen and traced the word again with a white gel pen. Finally I die cut a piece of white cardstock with a bigger circle as my card base, on which I glued a patterned paper.

Poi ho fustellato la ghirlanda e ho fatto la stessa cosa con la parola "Joy": l'ho timbrata con dell'Antique Linen, ricalcando la parola con una penna bianca. Infine ho nuovamente fustellato del cartoncino bianco con un cerchio più grande, su cui ho incollato della carta decorativa.


The idea of my second card is quite similar, but I worked on kraft cardstock with some Coffee Archival Ink and white Nuvo Drops. I also choose the other scripty sentiment by Terri, which is "Peace". This is a close-up of my first card:

L'idea della mia seconda card è abbastanza simile alla prima, ma ho lavorato su del cartoncino kraft con dell'inchiostro Archival Coffee e del Nuovo Drops bianco. Inoltre ho scelto l'altra parola disegnata da Terri, che è "Peace". Ecco un dettaglio della prima card:


And of my second card:

E della mia seconda card:



Supplies used:

Wreath
Joy
Peace

You May Also Like

0 commenti